Søk i denne bloggen

lørdag 29. januar 2011

kandidatmarkering

Då er det offisielt: Eg er no ferdigutdanna cand.psychol! Dette er en meget rar og uvirkelig følelse, studietida er over og det virkelige livet skal begynne. Kandidatmarkeringa igår var kjempeflott! Det var musikalske innslag og to kjempefine taler fra klassen. Blei spesielt imponert over Elisabeth sin, og må også innrømme at eg blei litt rørt. Mange fine ord om klassen, og det fikk meg til å innsjå at det faktisk ER over. Så klart kjem eg tilbake til Bergen igjen, men nokre fra klassen har allereie flytta eller skal flytte til andre deler av landet. Håper tida strekk til slik at eg likevel får besøkt og sett folk mykje!


Ellers har det vore fine dager i Bergen! Det er alltid litt trist når man kanskje ikkje ser folk på ei lang stund, men som kjent går tida fort og no har eg faktisk mulighet til virkelig å ta fri i helgene. Med andre ord kan det godt hende eg faktisk får MEIR tid til å besøke folk. Eg har allereie begynt å tenke ferie, og håper at eg kan få fri nokre dager i påska og i mai, dersom det går i orden har eg allereie 3 veker før sommaren og glede meg til :)


Her er nokre få bilder fra mi siste veke i Bergen :)

Stolt mor og herlige Daniel!


Fotograf: Christine

Iris og vesle Daniel

Elisabeth som holdt den kjempefine tala! :)



Kull 75!

Translate

La vita è bella

About me: