Søk i denne bloggen

onsdag 2. mars 2011

Herlig Bergenstur!


Da tenkte eg igjen å gi lyd fra meg! Ikkje så veldig mykje nytt har skjedd, bortsett fra at eg endelig har fått kjøpt meg bil. Det er en søt liten opel corsa, heilt perfekt til mitt forbruk. Ingen servo og ganske gammal, men den gjer absolutt nytten, no kan eg nemlig komme meg fra a-å uten problemer. Jomfruturen fra Bergen til Førde gikk fint. No står den på parkeringsplassen og koser seg kanskje litt mindre enn ellers, sidan det plutselig kom mykje vind og regn. Ellers hadde eg ein kjempeflott helgetur til Bergen. Fikk endelig sett Astrid igjen, etter mange veker utan (abstinenser). Ho satt på fra Vadheim til Bergen, noko som var veldig koselig. Lørdagen fikk eg og shoppa litt med Astrid, Torunn og Ingvild, og så var det fest hos Thomas lørdags kveld. Det var en kjekke kveld! Nokon gikk ut, men eg (som vanlig) valgte å vere frøken fornuft, noko som eg var veldig glad for på søndagen. Legg ved nokre bilder fra festen!


















Translate

La vita è bella

About me: