Søk i denne bloggen

søndag 13. mars 2011

Hyllest til bursdagsbarnet!

Eg ønsker å bruke dette innlegget til å hylle en person som er veldig viktig for meg, nemlig min gode venninne Mariann som fyller år idag! Dette i seg sjølv er en stor begivenhet, og da får man lyst til å gjere noko ekstra.

Mariann og meg har kjent kvarandre sidan eg begynte på årstudiet for snart 7 år sidan. I starten traff vi kvarandre ikkje så ofte, litt fordi Mariann ofte blei sjuk dei gangene vi skulle på dei samme festene. Det var som om skjebnen IKKJE ville at vi skulle bli betre kjent. Vel, nokre personer gir man berre ikkje slipp på, og Mariann var en av dei. Ho er smilande og intressant på mange forskjellige måter. I tillegg er ho god å prate med. Eg veit ikkje kor mange samtaler vi har hatt iløpet av desse åra! Vi har såtte på utallige kafér og resturanter, gått turer, vore på besøk hos kvarandre og til og med reist på ferie ilag. Det er få som kjenner meg så godt som ho gjer, og Mariann er ofte den første eg går til dersom det er noko nytt å fortelle. Det er fint å ha nokon som man føler seg så trygg med. Vi kan fortelle alt til kvarandre, og kan også vere uenige. Uansett vil vi alltid berre det beste for den andre. Idag jobber Mariann med psykologi, som ho ønska. Eg er så stolt over det! Dette er ei jente med drømmer, tanker om korleis livet skal vere, og som kjemper for å få det til! Slikt krever mot og en sterk personlighet.

Eg er glad for at eg fikk bli kjent med deg, og gleder meg til alle åra som skal komme! Vi skal leve livet. Eg ønsker deg alt godt vidare på veien, og veit at du kan få til kva som helst!


Gratulerer med dagen, du er best!







Translate

La vita è bella

About me: