Søk i denne bloggen

søndag 3. juni 2012

Kina for Nina?

no er det alt for lenge sidan sist eg har skreve, saa da tenkte en gyllen mulighet til å begynne paa igjen, var rett og slett at bloggen midlertidlig blir brukt som reiseblogg. No har eg nemlig begynt paa en tomånaders lang reise gjennom sør+øst asia! Akkurat no har eg komme meg saa langt som til hong kong, er no paa andre dagen, og sit her i senga med min splitter nye ipad 2 som eg allereie har eit intenst forelskelses-forhald til. Ikkje berre er den kvit og ekstra-ordniær nydelig, den er så praktisk at eg ikkje forstår kvifor eg først har skaffa meg den no. Men no er den altså i min bestittelse, og gir meg dermed mulighet til litt fleire oppdateringer enn halvslappe hilsninger fra facebook. Hong Kong er, på lik linje med Shanghai og Beijing, så stor by med menneskemengder så overveldande store at man straks blir filosofisk og forundra ovenfor egen eksistens og heimland. Når du i tillegg er så heldig å sjå noko av dette ovenifra, blir ein virkelig slått litt i bakken. Dagene går og litt i surr. Fra min vante tilværelse der søndager er einsbetydande med null busser, nokre få kjernesunne Førdianerer og omhyggelig stengte butikker, blir Hong Kong litt av en kontrast. Den første gangen eg gikk ut for å sjekke shopping-mulighetene føltes det som p@ å gå i verdens mest malplasserte syttande mai tog. Ein annan ting som er vanskelig å venne seg til, er alle Asiaterene. Mitt inntrykk av dei så langt, er litt blanda, særlig syns eg det er forskjell på Kinesere i Beijing og Hong Kong. Det mest åpenbare er engelsk-kunnskapene, kor Kongene får eit klart poeng. Det andre er nysgjerrighet, der Beijing-mennesker virkelig tar kaka. Eg haR aldri blitt stirra etter så mykje som der,nokon ganger føltes det som om den første Afrikanske gutten i Norge må ha kjent det da han kom til ei lita bygd på Veslandet. Det tredje er grad av renslighet, kor ingen er spesielt høgt oppe på lista målt etter vestlige standarder, men eg må likevel berømme kongerene for å vere dei flinkaste så langt. Det har så langt vore mange mindre hyggelige møter med toalett og spise-plasser,men eg har funne eit triks for å handtere det: Dersom en knip auga litt igjen og stirrer på et av dei reinaste punkta, så kjem man seg gjennom alt toalett-Kina måtte prøve seg på. Det høyres kanskje som om eg lev eit snuskete liv akkurat no, men heilt ærlig går det veldig fint.Reint bortsett fra nokre førstegangs-bommerter som frosk, svine-labber og så sterk mat at eg ikkje klarte å ete det, er maten ganske god. Den sprøstrekte anda i Beijing var spesielt god. Ellers har eg også falt for dumplings, når eg først lærte meg teknikken for å spise dei utan at alt havna på golvet. Spisepinner er for pyser! I tillegg til å tilfredsstille smaks-løkene, har det også blitt mykje standard sightseeing, som gjennomgåande har vore etter forventningene. Idag blei det for eksempel Victorias Peek, som hadde utsikt over heile Hong Kong island. Nydelig! Gikk tur rundt heile fjellet, og følte meg som ein sannsynligvis har det i junglelen. Har også handla ein del idag, og er allereie litt trist for at kofferten ikkje er større enn den er. Men det fins da større problem i verda. Eg er forøvrig glad for at det meste av turen har vore problemfri så langt. Det lett å finne fram dit ein skal,folk hjelper en med det ein måtte lure på sjølv når dei ikkje kan engelsk, og dei fleste er ærlige sjølv når det er tydelig at dei prøver å få en alt for høg pris av deg. Den første dagen i Beijing kom de blant annan ein kar som utga seg for å vere kunst-student, som solgte bilder som viste seg å vere kopier i etterkant. Sjølv om han var uærlig om ein del ting, var han likvel vennlig, og viste kor den forudte by var, kaffa billig frokost og viste vei til minibank. Den samme banken som riktignok slukte kortet mitt, men det var ikkje hans feil. Heldigis ar det nok ein snill mann fra Hostelle som hjalp meg med å få det tilbake. Eg har og opplevd å gløyme igjen poser med varer på en butikk, kor dei ansatte kom springande med dei slik at eg fikk dei. Ei kvinne som var bak meg i rulletrappa såg at kjolen min hadde hengt seg opp i uksa mi og dro den derfor rett og slet på plass. Alt i alt så langt mange gode opplevelser, og har og sett og opplevd mykje. Det blir alt for idag, men skal præve å oppdateere jevnlig !

Translate

La vita è bella

About me: