Søk i denne bloggen

lørdag 13. oktober 2012

A dream

Lørdag
Musikk er viktig for meg. Denne hørte eg nettopp:





Keane – A Bad DreamWhy do I have to flyOver every town, up and down the line?And I'll die in the clouds aboveAnd you that I defend, I do not love
I wake up, it's a bad dreamNo one on my side, I was fightingBut I just feel too tired to be fightingGuess I'm not the fighting kind
Where will I meet my fate?Baby, I'm a man and I was born to hateAnd when will I meet my end?In a better time you could be my friendWhere do we go?
And I'm thinking about those days
KEANE - BAD DREAM LYRICS 

Det har vore nokre slike dager, men kven har ikkje det? Ingen er perfekte, og dette er heilt i orden for meg. Det føles nesten nokre ganger hyklerisk å skulle fortelle andre korleis eit godt liv skal leves, dersom eg ikkje sjølv skulle ha kjempa nokre kamper. Det er en del av å vere menneske, og eg har personlig stor respekt for alle der ute som har vore i bokseringen i siste runde. Det er mange vinnere der ute, mange som unngår "the spotlight", men som limer sammen samfunnet og tilfører det ekstra krydder og meining.



Ha en god kveld, alle saman. Eg skal også prøve på det :)


Translate

La vita è bella

About me: