Søk i denne bloggen

onsdag 24. oktober 2012

Min humor

Idag blei eg litt forundra, for eg hadde gleda meg veldig til en litt rolig dag saman med den vesle pusen, og fikk til og med svømt skikkelig før eg va heime. Trudde dette betydde en tipp-topp kveld, men til min overraskelse kjede eg meg litt. Las litt i Beate grimsrud si bok, såg en episode csi new York og prøvde ellers å slappe av. Men man er sjeldent alt for fornøgd, i alle fall over lenger tid, så rundt åtte satt eg i sofaen og tenkte det hadde vore herlig å gjere noko som virkelig var gøy. Istedenfor å rulle meg inn i desse tankene, prøvde eg noko Anna, nemlig å LE av noko eg liker. Eg fant blant Anna nokre språkvitser som førte til skratt-latter og vel så det :)

Her er linken, enjoy!
www.alphadictionary.com%2Ffun%2Fmistranslation.html&h=qAQFOkFRZ&s=1

Translate

La vita è bella

About me: