Søk i denne bloggen

torsdag 25. oktober 2012

Snø

Det snør

Snøen daler utenfor. Eg sitt med føtta godt under teppet og håper at det snart slutter å snø. Har vore ute og leita etter kjære Amadeus, den søte vimsete katten som alltid må ut rett før eg skal på jobb. Han har egentlig vore kjempeflink dei siste dagene, holdt seg i hus, og ikkje velta alt for mange skåler med vatn. Har vore kosete og glad i oppmerksomhet. Akkurat sånn som han skal vere. No savner eg den kvite og oransje suttepaven, som bit sjølv om han ikkje har lov, og legg seg på hovudet mitt om natta. Eg har lagt ut bilde av han på facebook, og håper nokre snille mennesker har tatt han inn i varmen. Dersom han skulle finne heim inatt av seg sjølv, har eg laga til ei ull-hole som han kan krype inn i.

Kom heim, kjære pus.

Translate

La vita è bella

About me: