Søk i denne bloggen

torsdag 20. desember 2012

Jula som kom sjølv om verda skulle gå under

Sit på sleng i godstolen som befinn seg i stova fra oppvekstplassen min. Både nathaniel og Aleksander har fått låne teknisk foto-utstyr og morer seg med det. Eg kjenner nervøsiteten stig litt når Aleksander beveger dei søte klissete fingrene sine i nærheten av linsa, men foreløpig går det overraskende bra. 

Nathaniel den lure står på si side med eit meget ekte video-kamera og trykker på diverse knapper. Tv-en står på i bakgrunnen, kor en tvilsom tegnefilm viser fiffy og blomsterbarna. Det er bittelille julaften, og meg, Kjell Inge og Eva har tatt oss en tur til årdalen for å levere fra oss presanger. Mine blei pakka raskere enn vinden, som kan ses om ein studerer dei litt; Manglende navn på lappene, rifter i papirer som er halvveis teipa igjen, og i fraværet av freshe krølla bånd. Det er andre dagen med fri, og eg elsker det djupt og inderlig. Det bobla ein smule i magen min da kontordøra på jobb blei låst igjen for ei veke, og vinterlufta utenfor traff meg i ansiktet. Et muntert hade blei slengt mot sjefs-psykologen, som også virka veldig glad for at juledagene var i anmarsj. Før eg reiste heilt heim fikk eg tid til å levere fra meg 
gaver til Monica og til Maria & Amina.
Amina er blid på tross av vannkopper

Snart skal vi innatt på skei og gafle i oss steik, en liten teaser før the real thing imorgen. Så langt har eg berre smakt en overprisa julemiddag, så det blir med stor vellyst eg smaker på kjøttet.

Ellers vil juletida bestå av familie, god mat og lesing. Eg skal også prøve meg på spinning første juledag, saman med Eva som blei tvangspåmeldt. Ellers blir det ut første eller andre juledag, enten på fjøsen eller Førde, om eg får med meg nokon eventyrlystne folk.

Med dette vellystige bildet ønsker eg alle mine lesere riktig god jul, uansett om pinnekjøtt, ribbe eller Grandiosa står på menyen.









Translate

La vita è bella

About me: