Søk i denne bloggen

onsdag 20. februar 2013

Ønsker du litt insider-info?


Eg kan lære deg mangt og mykje, om interessen er der. 

La meg begynne med noko enkelt. En teaser, for å vekke appetitten og gjere deg litt meir vaken. Dette gjeld særlig om du kjenner deg igjen i denne beskrivelsen: Kvinne, med alt for mykje dill og dall, særlig på badet. Dette gjeld alt fra øyredobber søm var kule i fjerde klasse til små 'samples' med kremmer og parfymer. Dersom dette er eit problem, også for deg; La meg belyse saken fra ein ny og oppfriskende vinkel! Kanskje du blir inspirert?

For alle som kjenner meg, er det eit faktum at eg har alt for mange ting som eg sjeldent bruker. Det er gamle kladde-bøker fra barneskolen (tenk om eg får brukt for det engang?), bøker eg ikkje engang orker åpne (men eg kan jo kanskje få solgt den seinere?), og ikkje minst: baderoms-artikler. Blant 4 tannkoster, øyenskygge fra videregående, einslege sokker og hybel-kaniner, finn ein også parfyme. Eg er ganske kresen på dufter, og har derfor en lei tendens til å ville prøve alt, for kanskje den neste eg prøver gir meg den 'vil lukte en gang til' følelsen ?  Det er jo surt å angre, så istedenfor å hive noko som eg kanskje kan få brukt for, kvifor ikkje behalde det, for alle tilfellers skuld ? 

Kjenner du deg nokre ganger klønete? Ikkje fortvil, dette
er jo egentlig berre bra! Oppdag kvifor i teksten................
Tilbake til utgangspunktet. Du har for mykje stasj. 

Det begynte med at eg observerte noko interessant for to dager siden; det var ein kork på golvet. Eg tenkte ikkje noko meir over det, og lot den berre ligge. Dagen etter kjente eg ein tendens til parfyme-lukt og tenkte: Er eg så desperat etter ein mann at eg begynner å hallusinere lukter? Den forsvant like etter, og eg lo det litt vekk for meg sjølv.  Dag tre, rettere sagt på morningen av dag tre skulle eg vaske kle. Eg grip lystig ein håndfull handkle og midlertidig kassert tøy og skal til og stappe det inn i vaske-maskina (usortert så klart, kven gidd vel bruke tid på dette?) og kjenner noko treffe lukt-reseptorene i nasa. Samtidig som dette skjer slår det meg (litt i seinaste laget?) at DET er grunnen til den observerte korken på golvet og parfyme-lukta dagen etterpå; Flaska hadde rett og slett ramla inn i skitten-tøyet, og mest truleg har eg sjølv klart å velte den utan at eg har brukt meir tid på det.
Med andre ord, det gjer ingenting å ta vare på alt dill og dall, problemet løyser seg ofte nesten heilt av seg sjølv.

Translate

La vita è bella

About me: