Søk i denne bloggen

lørdag 16. mars 2013

Energi på avveie


Visst energi hadde vore dråper, ville det ha samla seg en sjø rundt meg no. Eg ønsker å bade i den og kanskje på den måten suge noko opp igjen, slik at eg kan klare enda fleire skritt bortover gata. Når eg later igjen auga, kjenner eg at hovudet mitt beveger seg farlig mot overstimulering og mot det punktet der ei rød varsles-lampe begynner å blinke: Ta det litt rolig no Nina, ellers fell du om på gata saman med dei nyinnkjøpte klea dine. For dei som ikkje har ute ein vinter-shoppingdag før, er det kanskje vanskelig å forstå kva eg gnåler om, men for dei som veit korleis det er når du blir dreve fra butikk til butikk av ein usynlig vind, så veit du at handling koster krefter i tillegg til lokal valuta. Eg trøster meg med at kaloriene ikkje har forlatt meg forgjeves, eg er no i besittelse av ei nydelig beige kåpe fra Zara. Etter fleire år med leiting som førte til et fortvila midlertidig kjøp av gammel-dame kåpe som alltid blir flau av når eg tar den på. No har eg og mine herlige reise-partnere komme oss på en cafe der vi skal fylle opp med både flytende og fast føde slik at sprudlinga kan skrus på igjen. 
Ha en fin dag alle mann (og kvinner)  

Translate

La vita è bella

About me: