Søk i denne bloggen

lørdag 4. mai 2013

in attesa di Italia

Dette året ser ut til å bli dedikert til reising saman med venner. Eg har allereie vore ein minitur til London kor eg møtte Matt, har vore til Danmark med Mariann, til Vilnius med Torunn og Solhild, og skal snart til Barcelona med Birgit. Det venter også en liten tur til Spania med Kari, og så sju dager i New York med Andrine, Astrid og Torunn. Det har allereie vore mange gode minner, og eg ser fram til fleire, men en av dei tinga eg virkelig ser fram til, blir ein liten tur til Italia, som eg sannsynligvis foretar eg meg aleine. Det blir første gang i heile mitt liv eg reiser for meg sjølv, så eg må innrømme at det er ein smule skummelt.





Dei seier forberedelsen er en del av reisa. Det skal i alle fall ikkje skorte på forberdelse i denne gården!
Eg fikk fredag alle desse bøkene i postkassa, som eg håper skal oppretthalde motivasjonen og mine nokså skrale italiensk-kunnskaper. Etter to kurs-sekvenser har eg i alle fall begynt å få ein følelse av språket, så det må eg jo berre få testa ut i praksis!
cinque terre 

Sicilia



Spello



Translate

La vita è bella

About me: