Søk i denne bloggen

tirsdag 28. mai 2013

Forsvar


            Vi vil så mykje godt
  • For tida har eg ganske mange tunge saker på jobb, som nokre ganger truer med å drukne optimisme og håp, men heldigvis varer det aldri særlig lenge før forsvaret mitt slår inn. 
  • Sist gang var eit par veker sidan, da eg plutselig fikk ånden over meg og skreiv mykje om prostitusjon i Asia (skal sjå om eg får posta dette seinare). På søndag satt eg og snakka om det at tre dagers krigsbudsjett (i verda) er nok til å mette alle svoltne mager, og det blei en engasjert diskusjon om veldedighet. Som om ikkje dette var nok; Idag etter jobb skjedde det igjen: Satt og las om dissosiasjon på flyplassen, og flyet nedover, og kjente energien som trua med å boble umiddelbart. Kanskje ikkje tilfeldig (for eg trur jo ikkje på tilfeldigheter..), men etter dette blei mitt optimistiske syn enda meir styrka når eg blei sittande bak tidenes mest levende jente, som satt og prata med ei ukjent dame ved sidan av seg. Eg har aldri sett to så gnistrende auger før, med en så umiddelbar og sterk tilstedeværelse. Som om dette ikkje skulle vere nok, begynte det nettopp eit inspirerende program på svt 1, om Avicii som har samla inn en million som skal gå direkte til hungersnød. Dette blei en suksess, og det er laga dokumentarer og store show med andre kjente artister, for å støtte denne saka. Seek Bromance er kjent for dei fleste som følg med på musikk idag, og denne hiten (samt andre) har vore med på å mette mange sultne mager sidan den blei sluppe i 2011. 


Det skjer då ein del bra saker i verda?



Meir om dette på: 
http://www.houseforhunger.org/about/


Bergling and Pournouri created the House for Hunger to demonstrate the positivity of the music and its fans , while addressing the issue of hunger in a very concrete way.
There is enough food in the world today for everyone to have the food and nourishment they need, and yet there are over 870 million undernourished people in the world today. That means one in eight people do not get enough food to be healthy and lead an active life. Hunger and malnutrition are in fact the number one risk to the health worldwide — greater than AIDS, malaria and tuberculosis combined. Even in wealthy countries, people go hungry every day.


EN av ÅTTE personer. Og eg som kasta en del av fiske-suppa istad (den var ikkje god nok) og trykka i meg sjokolade med havsalt. HELDIGVIS finns det folk der ute som prøver å gjere noko for dei som treng det. 


Translate

La vita è bella

About me: