Søk i denne bloggen

onsdag 25. september 2013

Linker til gode sider om psykologi



Det har vore nokre aktive måneder, og etter å ha komme tilbake fra New York (som var glimrende, men en post om turen kjem seinare) kjenner eg at pusten går litt roligere. En travel epoke er over, noko eg merker heilt konkret ved at eg har eit meir overordna blikk og til og med tar meg skikkelig tid til kvar ting eg styrer med.

Bildet er forresten fra NY.
Eg har faktisk til og med tatt meg tid til å rydde i fleire ting: Kalenderen min, planene mine og også fysisk i huset. Slik blir det orden på alle tankene og prosjekta som eg har satt igang den siste tida. Et resultat av arbeidet, er at eg har begynt å samle dei beste nett-sidene eg har komme over dei siste månedene, som omhandler psykologi. Det har, for å sei det med mild smak, vore mange sider eg har tumla over. Nokon har har tatt tak i overraskelsen min og løfta det høgt opp på prioriterings-lista mi, pluss fått påklistra merkelappen "Eg er imponert". No vil kanskje nokre påstå at eg lar meg imponere av ein ting eller to, men dog: Eg ønsker å presentere kremen av kremen, slik at dykk ikkje treng å dykke ned i det veldig vide nettet. 

Den første sida kom eg over ganske nylig, etter å ha lest en av bøkene hans i New York (herlig å ha tid til å sette seg skikkelig ned med ei bok igjen). Forfatteren er psykolog, og etter det eg kan sjå, ein utrulig god psykolog, i tillegg. Tilfeldigvis (ja, desse tilfeldighetene), hadde eg i samme slengen tatt med meg ei anna av dei mange bøkene eg har lånt på sjukehus-bibloteket i det siste, med navnet "
Kors på halsen" refererer til Øverland som en av dei dyktigeste behandleren i landet, som også blir anbefalt av leger".andre Det er dermed ikkje vanskelig å forestille dykk min overveldande begeistring på at Svein er ein aktiv bruker av sosiale media (LinkedIn, twitter, google +), og også skriv ein glimrende blogg. Det ser ut som mange av sidene eg har valgt ut, er knytta til dei samme egenskapene hos dei som skriv. Det er rett og slett nyttig å nå ut til mange, og desse ønsker det, fordi dei da kan hjelpe enda fleire. 
  1. psykolog(i)virkeligheten

    psykologivirkeligheten.blogspot.com/

    Grublende og svift psykolog og forfatter, - men først og fremst nysgjerrig på det meste. Nå også på Twitter: @sveinoeverland ...

Så klart har eg også med mitt hjarte-barn på lista. Bloggen blei til etter eg en morning vakna med nok ein plutselig tanke: Det hadde vore så moro å lage ein blogg der eg inviterer andre bloggere til å skrive. Kanskje eg også finner andre psykologer som vil bidra? Sidan den gang har eg vore heldig å få fleire dyktige bloggere, og no er det slik at det blir posta noko nytt kvar dag, slik at eg ikkje må jobbe like hardt for at den skal vere aktuell. Eg kjem til å bruke meir tid på markedsføring og design av bloggen. Dersom dykk har tips til kva som mangler/kan bli betre, er det ingenting eg set meir pris på enn ærlig feedback. 

Det kan
Oversikt over psykologer (og pasienter sine vurderinger av dei) finn du på denne sida

En av dei beste engelske podcastene der ute

Kva skal en egentlig gjere for å hjelpe dei som treng det, då? Jo: kva trur du 

for eksempel om denne sida ?

Det kan jo også hende at du er interessert i meditasjon? Eg veit det heilt sikkert hadde vore bra for meg, men det er dette med prioriteringer, da.. Om du er ein av dei fornuftige sjeler som ikkje har like mange spillopper i blodet, kva med å nyte tilværelsen maksimalt meditasjon? Dykk finn dei også på fjesboka om dykk følger denne linken
Og så klart: Eg må jo reklamere litt for min eigen blogg (som eg etterkvart skriv lite på sjølv, sidan eg har vore heldig å få med meg produktive gjeste-bloggere som skriv mykje, og bra om psykisk helse. Nokre er også pasienter og klarer på ein god måte å formidle sine tanker) Bloggen er på engelsk, men dykk finn informasjon om en mengde varierte tema relatert til psykologi. For dei spesielt interesserte, skriv eg også ein litt meir personlig blogg som du finn her. Nokre innlegg er passord-beskytta, og eg treng en privat forespørsel på mail om du ønsker å lese desse.

Andre interessante nettsider/artikler:

 - Tidsskrift for Den norske legeforening

Tre søstre om selvskading




Translate

La vita è bella

About me: