Søk i denne bloggen

fredag 1. november 2013

Leger med poetiske gener

Det fins mange måter å sjå ting på
Som nokre veit, har eg vore særs engasjert i helsetjeneste-aksjonen dei siste vekene. No har eg også skreve navnet mitt på mottaker av nyhets-brev, som fører til at eg får får tilsendt nye artikler, tanker og inspirasjon fra helsearbeidere som virkelig gjer jobben sin på beundrings-verdig vis! Eg fekk lyst å dele det siste innlegget som kom, då dette slo meg som genialt i sin enkle sannhet. At det er forma som eit dikt som sikkert kan lages melodi til, gjer det enda meir fristande å spre vidare!

Nederst på sida finn dykk også linker som viser vei til intervjuet mitt i NRK, både på nettavisa, og radio (Eg sa heldigvis neitakk til å få kamera opp i eit stressa ansikt). Ifølge Birgit, har eg behageleg radio-stemme, så det var jo kjekt å høyre. SPESIELT med tanke på at pulsen befant seg i taket og evnen til å tenke klart, like så. Heldigvis er autopilot-modus ikkje alltid dumt!



Legen

Hvem skal forstå hvem den gode legen er?
Det vet den syke, ikke Keiseren uten klær
Den gode legen virker under ed
noe byråkraten ikke kalkulerer med


De syke må kunne stole fullt på den
de møter med tillit, ingen om og men
de må vite at legen står ved deres senger
uten først og fremst å tenke på penger


Politikeren må gjerne telle og prioritere
men legens hensyn er så mange flere
enn å skrive eller dikte opp DRG
diagnosen som byråkraten kalkulerer med.


Alt dette kan synes selvsagt for de fleste
allikevel sies nå det aller meste
med byråkratiets nytale og lammende språk
som har blitt en svøpe og vårt felles åk


Alle forstår at man må økonomisere
hva da med færre byråkrater og ikke flere?
Disse med dette hensyn, bare,
å spare på skillingen, og la daleren fare.


Den dagen vil komme, kan hende
da kalkulatorens herredømme er til ende
da vi kan samles rundt sengen til den syke
og la folket i dress reise og ryke.


StøreN

Andre skriblerier finn du på denne nettsida (her finn du og intervjuet av meg)

Translate

La vita è bella

About me: