Søk i denne bloggen

mandag 20. januar 2014

Pinerest-mani

Mange veit at eg har eit avhengighets-problem. Min drug of choice, er sosiale medier og Apps, og sidan det kjem stadig nye apper og muligheter for tanke-løse timer der eg skriv blogg-innlegg, redigerer bilder, diskuterer politikk på twitter, leser artikler på nettet og deler desse på Google +, Instagram, twitter og pinterest. Eg syns stort sett dette er utrulig moro, og har møtt mange spennende mennesker og lært mykje, men nokre ganger kan det sikkert bli litt voldsomt (når eg får latter-krampe pga at en tilfeldig bekjent måtte skru av 'notifications' på Facebook, seier det kanskje litt)

For dei som liker å lage lister/finne interessante bilder, bør dykk sjekke pinterest om en enda ikkje har fått gjort det.

Nokre av mine "boards"



Edit




Translate

La vita è bella

About me: