Søk i denne bloggen

søndag 27. april 2014

Basiller som biter

Vi kjenner dei alle, desse små basillene. Wikipedia definerer det slik: Basiller (fra latin Bacillus, «liten stav») 
Basiller har evnen til å danne sporer som tåler ekstreme forhold blant annet når det gjelder temperatur og stråling.
Min personlige basill, som tåler ekstreme forhold (strålande sol og høge temperaturer) er for tida scrapbooking. Istad handla eg enda nokre nestabilities (etter å ha vore en KORT liten tur på pandura igår), og no har eg sett lyset: Eg vil på scrappemesse! Eg har aldri vore på dette før, men syns det høyres moro ut. Den eine er rett før bursdagen min,og alle veit jo at bursdager innebærer gaver!
Når overnattinga var på flotte 150 kr natta, og staden er lillestrøm (eg har alltid sagt eg bør reise meir i Norge), er det få grunner til å ikkje dra! 


Praktisk info., pris, sted oa.

Praktisk informasjon

Det tas inngangspenger ved døren.
  1 dags billett:     kr. 80,-
  2 dagers billett: kr. 120,-  
Barn under 12 år gratis inngang.
VIP-billetter

Nytt av året er VIP-billetter.

Med disse slipper du å stå i lange inngangskøer og du får mot fremvisning av VIP-billetten din tilgang til gratis kaffe, te eller saft så lenge du er på messsen. Det er også inkl. to vaffelplater hver dag. :-)

Priser for disse billettene er for 1 dags billett kr 115,-.
For 2 dagers billett er prisen kr 160,- .

VIP-billetter kan kjøpes i nettbutikken.
Alle treffdeltakere og de med VIP-billetter vil få tilsendt adgangsbilletter i posten, og disse billettene vil være inkludert i samtlige loddtrekninger som avholdes på messen.

Det er gratis parkering på området.


Åpningstider
Lørdag:     11:00 - 17:00
Søndag:    11:00 - 17:00


Det er:
- tillatt med barnevogn i messelokalet. Dette forutsetter likevel at det tas hensyn til de andre som er i lokalet, både andre besøkende og utstillere. 
- ikke minibank i lokalet. Noen forhandlere har ikke anledning til å ta kort, så det kan være lurt å ta dette med i betraktning.




Overnatting for Treffdeltagere
Dette er et tilbud til treffdeltagere som er på treff 2 dager og til de som kommer langveis fra.
Vi har fått tak i ca. 15 plasser av overnatting av MEGET enkel standard på en arbeidsbrakke i nærheten.
Altså et tak over hodet, tilgang til vask, toaletter og kjøkken. De som kan tar med seg seng selv slik vi pleier å ha med på treff. Det finnes 3 soffaer man kan ligge på og ca 5 "sengeplasser", en lang gang med ca. 8 "sengeplasser",

Betaling for dette blir 
kr. 150,- for tak over hodet 

Hoteller i området:

Thon Hotel Lillestrøm - Hotell i Lillestrøm

Translate

La vita è bella

About me: