Søk i denne bloggen

søndag 22. juni 2014

Ebola

Like greit å bli i Norge denne sommeren 

Fagre Jølster
Fleire enn meg som har blitt skremt av nyheter om at Ebola-viruset er ute av kontroll i Afrika? Eg kjenner det er enda en grunn til å halde seg heime i sommer, for Ebola er vel noko av det mest dødelige som finns. Eg husker ein dokumentar eg såg eingong. Det var utfordrande å sjå den ferdig, sidan den skremte meg slik. Du begynner å blø og falle fra kvarandre på null komma niks! Overdreve? Vel, eg håper det.

Eg håper ingen av mine kjære skal nedover mot Afrika i den næraste framtid, og i så fall at dei tar alle forhaldsregler



En video til

  1. Ebola virus disease - Wikipedia, the free encyclopedia

    en.wikipedia.org/wiki/Ebola_virus_diseaseOversett denne siden
    For 6 timer siden - Ebola virus disease (EVD) or Ebola hemorrhagic fever (EHF) is the human disease caused by ebola viruses. Symptoms start two days to three weeks after ...
  2. 2014 West Africa Ebola outbreak - Wikipedia, the free ...

    en.wikipedia.org/.../2014_West_Africa_Ebola_outb...Oversett denne siden
    For 8 timer siden - An ongoing epidemic of the Ebola virus has spread throughout Guinea and beyond the nation's borders in West Africa. At least 500 infections and 337 deaths ...


Translate

La vita è bella

About me: