Søk i denne bloggen

tirsdag 15. juli 2014

Din psykolog


Anbefales nettsida "Din psykolog". I tillegg til å lese blogger fra personer som har gått til psykolog, kan du finne en oversikt over psykologer i ditt fylke. 


ALLE PSYKOLOGER

Vis:MennKvinnerALDER
NÆRMESTE TETTSTED: 
PsykologerAdresseKarakter
Hans-Petter KarstadZetlitz gate 1, 0165 Oslo 0165 Oslo Oslo
star
profil
Nina ErikstadFørde
star
profil
Hans Christian Ramskov Jensen, Skillebekk KlinikkenNiels Juelsgt. 18 Oslo Frogner 0272 Oslo
star
profil
Truls TallbergHumleveien 4 a Oslo Sogn 0870 0870 Oslo
star
profil
Nina BråthenInkognitogata 24A Oslo Frogner 0256 0256 Oslo
star
profil
John NikolaisenTorggata 9 Oslo St. Hanshaugen 0181 0181 Oslo
star
profil
Rune Aaen JørgensenTorggata 18 Oslo St. Hanshaugen 0181 0181 Oslo
star
profil
Sarah EkelundMoss
star
profil
Kristina Sjøberg MobergKongleveien 6 B Ski 1406 1406 Ski
star
profil
Rigmor JacobsenOslo Oslo
star
profil
previous123456789...108109

Frustrasjonsbloggeren – nr 69

Jeg har lurt på om jeg noen gang kom til å gråte hos Hans-Petter. Jeg trodde egentlig ikke jeg skulle det. Jeg er liksom aldri trist når jeg er der. Jeg er bare glad (eller irritert). Selv når vi snakker om det som er trist og vondt føler jeg meg ovenpå.
Men nå har jeg altså grått. Og det var ordentlig gråt. Jeg var så lei meg at jeg var sikker på at jeg ikke skulle klare å samle meg sammen før timen var slutt.
Det som var litt spesielt er at gråten ikke kom etter snakk. Den kom etter at jeg hadde ligget på sofaen og tenkt. Egentlig var det vel ikke meningen at jeg skulle tenke, jeg skulle bare la gamle minner få slippe frem.

Leave a Reply

Alkoholbloggeren 9

I går var det første dag på fest uten alkohol etter mitt nye løfte. Det var fantastisk! Nå har jeg akkurat våknet og er i perfekt form. Det var veldig lett å kommunisere med folk i går, og fulle mennesker var ikke så plagsom. Jeg var mye mer tilstede, og jeg kunne kjøre fra a-b. Utrolig deilig. Brukte bare 100 kr, som er 1/10 av en normal kveld.
Full
Jeg følte meg faktisk full, og litt hyper på en bra måte. Drakk jo vel mye sukkerholdige drinker, men allikevel. Det var mohito uten alkohol som var den største klassikeren. Rom og cola uten cola er også en vinner :)
Dette blir en bra dag. Jeg er nok litt skadefro når jeg ser de andre som var med i går hoste og harke, og klage over at de føler seg elendig. Men nå stikker jeg og kjøper ferske rundstykker til hele gjengen.
For en deilig lørdag morgen.


Translate

La vita è bella

About me: