Søk i denne bloggen

lørdag 30. august 2014

Dåpskort

Inspirasjon fra Astrid sin blogg

Dåpskort til gutt og en liten nyhet :-)

Heisann :-)

Jeg har en stund hatt lyst til å være DT i en norsk eller nordisk utfordringsblogg, og nå er jeg så heldig at jeg har blitt DT-medlem i Card and Scrap :-)  Gleder meg stort til å starte opp 1.september i sammen med resten av de dyktige jentene på teamene :-)
Bli gjerne med på utfordringen som pågår nå og som avsluttes 28.august :   Blomster og tern/ruter.

I dag har jeg ett dåpskort  til en gutt som jeg vil vise dere.






Jeg har brukt:

Mønsterpapir: Papirdesign - Herman og Emilie - Barnedåp, blå.
Motiv: Fra stempelplaten "So Precious" - Stempelglede
Tekststempelet  "Til Dåpsbarnet" tror jeg er fra Kort & Godt.
Teksten på innsiden er skrevet i word og printet ut.
Dies:  Spellbinders Nestabilities "Timeless Rectangle"
Blekk:  Ranger Archival Ink - Cobalt.
Annet: Splittbinders, div.blomster, Stickles Glitter - Star Dust, Sommerfuglen av stoff kjøpte jeg på en bokhandel i Bergen for noen år siden, Ranglen og barneføttene har jeg også hatt i mange år og husker ikke produsenten eller hvor jeg kjøpte de.
Str på kortet: 11x16 cm.


Takk for at du besøker bloggen min  



Translate

La vita è bella

About me: