Søk i denne bloggen

lørdag 6. september 2014

Akkurat som en sprettball

PI sommer intervjua eg Lars vaular. Det var en uvirkelig opplevelse, å spørre mannen som er heilt rett opp og ned, om gode gjerninger han hadde gjort. Når eg fortalte eg var psykolog, og skulle spørre om snillhet, vart han litt satt ut. Det er vel kanskje ikkje det artister forventer å bli spurt om rett før en konsert. Det gikk noko betre når etg skifta spor og spurte meir om musikken hans, men sidan eg ikkje hadde forberedt meg, og han fortsatt var en annan plass enn i en rolig intervju-situasjon, blei verken eg eller han fornøgd med sluttresultatet. 

Når eg intervjuer framover skal eg forklare betre kvifor eg spør og dessuten ha med meg folk som kan filme. Etter nokre intervju der halve hovudet mangler, må eg innsjå
Mine begrensninger. Det neste store intervjuet blir med Liv Signe Navarsete. Eg ser veldig fram til dette, da eg respekterer henne mykje. Sjølv om media har vridd og vendt på alt ho har sagt, syns eg det er fint at politikere engasjerer seg så mykje at noko kan komme feil ut. Vi skal vere ekte, ikkje eit falskt bilde av perfeksjon. 

Liv Signe snakker fra Sogn og Fjordane-levra og har eit godt hjarte i bunnen. Om det blir for mykje for enkelte, tenker eg dei om det. Vi treng forbilder som skiller deg fra syltynne modeller, blankpolerte og feilfrie taler og personer som ikkje egentlig seier kva dei meiner. Eg seier ikkje at vi skal avsløre kvar ein tanke som kjem knnom tankeboksen, men at vi ikkje bør få minuspoeng for at vi prøver å slåss før verdiene våre. 
Norge er i utgangspunktet eit tolerant land kor vi som regel set tilgivelse framfor hat. Eg skulle ønske dette blei meir reflektert i politikken, i media og i helsevesenet. Igjen vil eg understreke kor mange gode journalister, politikere og helsearbeidere som er nettopp slik, men det kan sjå ut som en amerikansk tendens har sneke seg inn i det norske folkevetttet. Heldigvis er vi også eit folkeslag som prøver og feiler. Vi gir ikkje  opp så lett, og vi har mange intelligente, flotte landsmenn som engasjerer deg for alt mellom himmel og jord. Lars vaular lager musikk akkurat som en sprettball, Navarsete kjemper for folk og fe, og helsearbeidere klarer å seie stopp når penger blir viktigere enn god behandling. I bunn og grunn er eg stolt av oss. Det er ikkje lett å vere menneske i 2014, men likevel gjer dei fleste så godt dei kan. 

Rett opp og ned
Hør ka eg har å si

Imens tar eg en kopp te, les ei bok om noko hyggelig og finn roen. 


Translate

La vita è bella

About me: