Søk i denne bloggen

søndag 5. oktober 2014

Blest

Det er ganske lenge sidan eg har tatt meg tid til å skrive. Det har vore nokre veldig fine veker, både på jobb, fritida og sosialt.  Igår hadde feira eg at eg begynner å bli gammel. Det var veldig moro sjølv om vi hadde lite fysisk plass å feire på. Men når hjarterommet er stort, gjer det ingenting. Etterpå gikk vi til hotellet for å få med oss Blest. Turen var i seg sjølv interessant, sidan det var hakket før vi letta fra bakken i vinden som var.

Vi gikk på mange konserter med talentfulle artister fra Sogn og Fjordane, og eg møtte nye mennesker som eg umiddelbart fikk sansen for. Det er kjekt å sjå så mange unge sjeler samla ein plass på eit arrangement som virkelig forbetrer kulturtilbodet i Sunnfjord. 



























Translate

La vita è bella

About me: