Søk i denne bloggen

fredag 24. oktober 2014

Reisedagbok: Tenerife


Dag fire på dette ferieparadiset. Blant svarte klipper og vulkanfjell ligg svarte og kvite strender. Strendene er omringa av byer og gater med sjølvironiske navn som Los Americanos og El gigante. Ikkje så rart kanskje, når 70 prosent av inntekta til landet er avhengig av turisme. 

Idag har pappa bursdag, og vi valgte å ta en heildagstur rundt øya. Etter å ha stått opp farlig tidlig, køyrte vi buss nokre timer før vi havna i Heyerdahl-land: Pyramidene. Vi såg film med originale klipp fra Heyerdahl si tid. Eg veksla mellom tysk, engelsk og italiensk når eg skrudde på høgtaleren, og fikk dermed ikkje med meg alt, men til gjengjeld lærte eg meg et eller to nye italienske ord.. 

Vi skal til laguna, kor temperaturen kryp opp mot 40 grader. Forhåentligvis smelter eg ikkje vekk, slik at eg både kan skrive og fortelle om resten av tida ein annan dag!

Sayonara! 

Translate

La vita è bella

About me: