Søk i denne bloggen

fredag 17. oktober 2014

Vi heier på deg Jørn!



Det er rart å tenke på at Jørn, som eg traff for to år sidan da han spilte på Fjøsen på Skei, no er blant topp ti i idol. Ikkje at det overrasker meg; Det var ikkje tvil om at han hadde talent. Etter å ha investert i tv-2 sumo, har eg oppdatert meg på prestasjonene hans, og kan med stolt hjarte bekrefte at Jørn fortsatt kan synge. Snart er det idol igjen, og eg veit kven som får mi stemme. Mange eg kjenner har sagt at dei heier på han, og eg trur ikkje det er unntaket. Jørn, du skal heilt til topp!!

Lykke til ikveld, eg veit du gjer det like bra som alltid!
Sjølv om det ikkje er like mange tusen som ser på, falt musikken hans i smak også i Førde

En snillere musiker skal en leite lenge etter. Takk for at eg fikk synge med deg!


Translate

La vita è bella

About me: