Søk i denne bloggen

tirsdag 2. desember 2014

Here I come


Torsdag flyr eg til Oslo for å treffe mange som eg ikkje har sett på ei stund. På fredag skal eg møte Nils, og Robert Moses som eg intervjua på utkantfestivalen
Eg skal også på idol for å heie på Jørn!


Det blir stas å sjå Jørn live. Håper alle husker å stemme på han! 

Lørdag flyr eg strake veien til London, kor eg møter Nish, som eg reiste saman med på Asia-turen min. Vi skal også treffe dei andre som var med i reisefølget, og dei fleste har eg ikkje sett på to-tre år. Eg flyr tilbake til Bergen tirsdag, og har dermed heile mandagen til å handle julegaver. Eg har aldri vore i London på denne tida før, og gleder meg ekstra sidan eg har har fått nyss om at julemarknaden i London er heilt fantastisk. Etter å ha vore på julemarknaden i Gøteborg, er eg usikker på om London kjem betre ut, men uansett kan det ikkje bli noko anna enn en opplevelsesrik tur (med mindre eg gløymer bagasjen, låser inne alle tinga i bilen min, lander i feil by, får barberskum over heile bagasjen . Dessverre har ikkje alle tidligere turer gått knirkefritt!)

My interview with Robert Moses


Robert Moses og meg
Førde, 2014



Hannah

Laura 


Gjensynsglede med Nils

Translate

La vita è bella

About me: