Søk i denne bloggen

fredag 3. april 2015

God påske: mixed media lerret

Ferie er perfekt for kreative aktiviteter. Under ser dykk bilder frå det siste lerretet som eg har laga. Mixed media er skapt for fantasifulle krumspring, så her har eg brukt alt fra blomstrer, servietter, bling og maling. Grunnlaget er kvit gesso, som eg også brukte på en neongul kartong for å dempe fargen. På blomstene i Høgre hjørne, har eg limt et gjennomsiktig blått tøystykke, og fuglene kom fra to forskjellige typer servietter. Rundt heile lerretet har eg brukt svart distress ink, og eg har også brukt forskjellige typer chipboard. Eg er ganske fornøgd med resultatet, sjølv om det er enkelte detaljer eg angrer på i etterkant. Men samla sett ser eg på det som et lærerikt prosjekt som får meg til å glede meg til neste lerret.

God påske!






Translate

La vita è bella

About me: