Søk i denne bloggen

lørdag 16. mai 2015

Isle of coll

Idag har eg såtte meg ned for å sjå igjennom gamle bilder, og blant desse fann eg bilder fra turen min til Skottland i September. Eg reiste først til Edinburgh, tok bussen til Oban, før eg tok ferga til Isle of Coll, ei bittalita øy uten gatelys og med fleire sauer enn mennesker. Vi tok også det minste flyet eg nokon gong har vore i (plass til 9 passasjerer) til ei anna lita øy, kor eg feira bursdagen min. Det var en kjempefin dag, på ei nydelig øy. Når vi kom tilbake til Isle of Coll fikk eg tiramisu og god mat. Det var en rolig ferie, og eg har absolutt lyst til å utforske Skottland meir i framtida. Her ser dykk nokre av bilda frå turen:








Utsikt fra toppen av Oban

Oban

Den einaste kaféen på øya

Det einaste hotellet på øya. 


Den lokale kirka

Det lokale samfunnshuset, kor eg fikk spilt bordtennis
verdens minste flyplass

Flyturen tok berre sju minutt 








Ei fin ku



Utsikt fra flyet

Translate

La vita è bella

About me: