Søk i denne bloggen

søndag 14. juni 2015

Støv på hjernen

Akkurat no er eg nedsylta i støv. Det klør i nasa og i ansiktet, og halsen min ville ivrig sagt ja-takk til hostesaft. Klea mine er også fulle av støv, men det gjer ingenting sidan det er ein blanding av bad-taste varianter som eg har funne i ryddesjauet eg har brukt dei siste timene på. Det er utruleg kva som samler seg opp gjennom eit år. Så langt har eg funne kle i skremmende farger, kladdebøker frå den tida eg trudde eg var den fødte forfatter, og haugevis med bøker, DVD'er og scrapbooking-ting. Det er ganske befriende å få alt ut av kasser og inn i riktige bokser og hyller. Mykje har eg tenkt til å selge, gje vekk eller kaste, men nokre ting klarer eg nok neppe å kvitte meg med då eg har eit usunt forhold til gjenstander. Når eg ser gamle kladdebøker hopper hjertet mitt i glede, for gamle ting har minner knytta til seg. Kva hadde vi vore uten fortida vår? 
Eg blir nok ikkje ferdig med alt arbeidet Idag, men det er godt å ha begynt. 

Translate

La vita è bella

About me: